Afsluiting Scoor een Boek! met een Spannende Speurtocht

Gepubliceerd op: 10 april 2024 16:39

Bibliotheek Borne heeft met succes het sportieve leesproject Scoor een Boek! afgerond voor leerlingen van groep 5 en 6. Dit project heeft als doel de leesmotivatie en het leesplezier van kinderen en gezinnen te bevorderen door middel van de kracht van voetbal. Het verbindt lezen en sport door middel van profvoetballers die fungeren als rolmodellen. Om dit project op een spectaculaire manier af te sluiten, organiseert de bibliotheek een spannende speurtocht!

Van 27 april tot en met 5 mei zullen er kaartjes van Heracles-voetballers in de bibliotheek Borne te vinden zijn. Het doel van de speurtocht is om alle kaartjes op te sporen en de bijbehorende letters te noteren. Met deze letters kunnen de deelnemers proberen om de verborgen zin te ontrafelen.

Hoe kun je deelnemen?
Tijdens de meivakantie kunnen geïnteresseerden het invulformulier ophalen bij de balie van het Kulturhus. Dit formulier is nodig om alle gevonden letters in te vullen. Vervolgens gaan de deelnemers op zoek naar de kaartjes van de Heracles-voetballers die in de bibliotheek hangen. De gevonden letters kunnen worden ingevuld op het formulier. Zodra alle vakjes zijn ingevuld, kan het formulier weer worden ingeleverd bij de balie van het Kulturhus. Uit alle inzendingen worden een aantal winnaars gekozen. Deze geluksvogels zullen beloond worden met een prachtig boek en een leuke prijs, mogelijk gemaakt door Heracles.