Borne doet poëzie

Gepubliceerd op: 20 maart 2024 13:49

Het belooft een mooi avondvullend programma te worden in Kulturhus Borne met gastdichter Anje Gnodde. Zij woont in Ambt Delden, is speltherapeut, schrijfdocent en schrijver. Zij schreef het jeugdboek ‘Mick’ dat in 2023 de Juno Kinderboekenprijs kreeg. Met haar poëzie stond ze een aantal keren in de top 100 van de Turing Gedichtenwedstrijd. In 2022 won ze voor de tweede keer de Willem Wilmink Dichtwedstrijd.

De muziek zal verzorgd worden door Nicky van den Bogaard. Ze kijkt er enorm naar uit om ons op deze Poëzieavond mee te nemen in haar eigen thuis. De liederen die zij schrijft zijn gebaseerd op haar eigen ervaringen en gevoelens.

Op deze poëzieavond wordt ook de Bornse Bundel feestelijk gepresenteerd met voordrachten door 10 inzenders. Het thema is ‘Thuis’. De bundel kan die avond ook gekocht worden. Beeldend kunstenaar Mirian Jacobs heeft weer gezorgd voor een prachtig ontwerp van de bundel.

De organisatie van Borne Doet Poëzie heet iedereen van harte welkom op:

Donderdag 28 maart | 20:00 uur - 22:00 uur | Entree €7,50
Zaal Sterrenstof Kulturhus Borne