Inloopspreekuren Raad & Daad in de zomervakantie

Gepubliceerd op: 10 juli 2023 09:36

Wekelijks zijn er diverse gratis inloopspreekuren bij Kulturhus Borne. In de zomervakantie zijn er enkele wijzigingen.

In verband met de zomervakantie vervalt het inloopspreekuur voor de Hulpkaart van 24 juli t/m 10 september. Voor vragen en advies met betrekking tot de Hulpkaart kunt u tijdens deze periode van 10:00-12:00 uur op de woensdagochtenden in de foyer van Kulturhus Borne terecht bij het Zelfregieteam van Spontane Ontmoetingen.

In juli en augustus gaan de Computerspreekuren niet door, in verband met de zomervakantie van de vrijwilligers van Seniorweb. Vanaf de maand september zitten de mensen van het computerspreekuur elke derde dinsdag weer voor u klaar in Kulturhus Borne.In de maand augustus is er geen OV-spreekuur.Taalcafe Borne sluit de zomerdeuren eventjes en gaat op 6 september weer van start.Het Juridisch Spreekuur op 7 augustus en 4 september gaan gewoon door.Het Energieloket blijft ook de hele zomer open: elke maandagochtend van 9:30-11:00 uur staat de koffie voor je klaar bij de energiecoaches.