KinderboekenweekFeest

Gepubliceerd op: 4 oktober 2023 13:16

Kom op woensdag 11 oktober naar de Bibliotheek tijdens de Kinderboekenweek voor een heuse feestmiddag!

We hebben weer gave activiteiten zoals: bordspellen/spelletjes spelen, speurtocht in de bibliotheek, workshop, chillen in Sterrenstof (film), de Muziekschool is er met workshops en ook zijn er optredens van een dansschool. De pannenkoekbakkers zijn er ook weer bij, dus dat wordt weer heerlijk smullen.Vrije inloop vanaf 14.00 uur tot 17.00 uur.

Thema
Deze Kinderboekenweek (4 t/m 15 oktober) vieren we ‘thuis’, in alle vormen, verschillen en gelijkenissen. Het thema is ‘Bij mij thuis’. Hoe is het bij jou thuis? Wat maakt jouw huis een thuis? Bij iedereen is het thuis anders. We kunnen zoveel van elkaar leren. De deur van de Bibliotheek Borne staat in ieder geval wagenwijd voor je open.