Kun je geen genoeg krijgen van het thema van de Kinderboekenweek?

Gepubliceerd op: 9 oktober 2024 16:00

Wat is het leuk de Kinderboekenweek! Kun je er ook geen genoeg van krijgen? Dat komt goed uit, want op woensdag 23 oktober hebben we in het Lekker Eigenwijze thema van de Kinderboekenweek een heel leuke voorstelling.

Voor alle kinderen van 3 jaar en ouder en hun families is op woensdag 23 oktober de familievoorstelling Loet is Lekker Eigenwijs te bekijken. De van oorsprong Twentse Ruth Bakker speelt het nieuwsgierige meisje Loet, zoals je van haar kent, op haar eigen(wijze), interactieve en muzikale manier!

Over de voorstelling
Loet vindt het leuk om alles samen te doen met haar lieve hond Mango. Maar haar juf ziet dat niet zitten: ‘School is niet voor honden, hier moet je rekenen en lezen.’ ‘Maar dat kan Mango ook!’, roept Loet resoluut. ‘Niet zo eigenwijs Loet’, zegt juf, ‘dieren kunnen dat niet’. Maar dan bedenkt Loet een plan. Samen met alle kinderen probeert ze slimme en grappige manieren uit om toch alles samen te doen met haar hond Mango. Zou dat wel goed gaan?

Kinderboekenweek
Het thema van de Kinderboekenweek 2024 is ‘Lekker eigenwijs’. Ruth Bakker heeft deze voorstelling speciaal gemaakt in het thema.

Datum Woensdag 23 oktober 15:00 uur
Entree €6,50