Start Muziekluisterclub in Borne

Gepubliceerd op: 24 oktober 2023 10:22

Johann Sebastian Bach, Erik Satie, Louis Andriessen… Luister je graag muziek? En wil je meer te weten komen over componisten, genres en de muziekgeschiedenis? Sluit je aan bij een muziekluisterclub. Want met anderen naar muziek luisteren is leerzaam en verrijkend. Maak kennis met de luisterclubs van Senia op 9 november in Bibliotheek Borne.

Samen muziek luisteren

In een luisterclub beluister je dezelfde muziek en bespreek je deze samen. Elke luisterclub maakt jaarlijks een lijst met muziekstukken die het wil bespreken. Dit gebeurt aan de hand van door senia zorgvuldig samengestelde muzieklijsten. Er kan gekozen worden uit een bonte schakering van componisten, beroemde muziekstukken, tijdperken en stijlen. Van de gekozen boeken ontvangen leden verdiepende leeswijzers die verdiepende
besprekingen garanderen.

Informatiebijeenkomst

Maak op donderdag 9 november om 14.00 uur vrijblijvend kennis met de muziekluisterclubs van Senia in Bibliotheek Borne (Markstraat 23). Toegang is gratis en iedereen is welkom. Bij genoeg animo wordt ter plekke een nieuwe muziekluisterclub opgericht.

Graag vooraf aanmelden via Jolanda.klunder@senia.nl.