Resultaat 21 - 30 (van 52)

• Ieder Kind een Boek op de Plank een succes Bekijk details

9 februari 2024

Het Voorleesfeest van zaterdag 3 februari was een groot succes! Dit Voorleesfeest was de afsluiter van de Nationale Voorleesdagen en van de geslaagde crowdfundactie Ieder Kind een Boek op de Plank. Met die actie hebben we meer dan €10.000,00 op weten te halen om zo alle kinderen van Dreamteam Borne en de Verjaardagsbox Borne in 2024 twee keer – op hun verjaardag én met de Kinderboekenweek – een boek cadeau te kunnen geven.

• Wie wordt de voorleeskampioen van de gemeente Borne in 2024?! Bekijk details

6 februari 2024

Bibliotheek Borne organiseert op woensdagmiddag 7 februari in de theaterzaal van het Kulturhus de lokale ronde van de Nationale Voorleeswedstrijd. Van 15.00 uur tot 17.00 uur strijden acht leerlingen om de titel “Voorleeskampioen van de gemeente Borne 2024”.

• Inloggen Online Bibliotheek Bekijk details

29 januari 2024

De wijze van inloggen bij de Online Bibliotheek is veranderd. Het kan zijn dat je daardoor op maandag 29 januari en op dinsdag 30 januari problemen ondervindt bij het inloggen bij de Online Bibliotheek.

• Ieder Kind een Boek op de Plank Bekijk details

29 december 2023

Een boodschap van Ina van de bieb over de crowdfundactie Ieder Kind een Boek op de Plank. Met dit initiatief willen wij samen met jou ervoor zorgen dat de (circa 300) kinderen van Dreamteam Borne en Verjaardagsbox Borne in 2024 twee keer -op hun verjaardag én met de Kinderboekenweek- een mooi, nieuw boek kunnen toevoegen aan hun eigen boekenplank.

• Ieder kind een boek op de plank: crowdfundactie gestart! Bekijk details

18 december 2023

De mooiste kinderboeken blijven je een leven lang bij. Urenlang verslond je ze in bed, op de achterbank van de auto of op vakantie. Wat een mooie en dierbare jeugdherinneringen! Niet iedereen heeft de financiële mogelijkheden om die mooie boeken ook te kopen voor zijn/haar kind.

• Nieuwe tarieven per 1 januari 2024 Bekijk details

30 november 2023

Vanaf 1 januari 2024 passen we ons tarief aan voor het abonnement naar €50,- per jaar. De overige tarieven blijven gelden als voorheen. Voor de jeugd t/m 17 jaar blijft het gratis.

• Cadeautip! Een cadeaubon voor een bibliotheekabonnement Bekijk details

30 november 2023

Wie geef jij een Bibliotheek Cadeaubon tijdens de feestdagen?

• Openingstijden tijdens de feestdagen Bekijk details

30 november 2023

De feestdagen komen eraan! Tijd om met een goed boek op de bank te kruipen. Zorg dat je op tijd je boeken binnen hebt, want we hanteren tijdens deze decemberdagen speciale openingstijden.

• Sinterklaasactiviteiten Bekijk details

20 november 2023

Sinterklaas is weer in het land! Uiteraard is er bij de bieb van alles te doen in deze Sinterklaasperiode. We hebben de goedheiligman bereid gevonden vragen te beantwoorden en het voorleesfeest staat in het teken van de Sint!

• Borne doet Poëzie Bekijk details

17 november 2023

Donderdag 30 november staat in het teken van Poëzie. Met stadsdichter van Hengelo Wouter Munsterman en muziek van Frank Droste belooft deze editie van Borne doet Poëzie een hele fijne avond te worden! Daarnaast is deze avond ook de uitslag van de Borns Blauw Dichtwedstrijd.

Paginanavigatie